Stötta FÖR

Du kan stötta Föreningen Östryttarna varje gång du ska boka hotell eller handla på nätet. Det enda du behöver göra är att gå till butiken via vår sida på Sponsorhuset.

Där har Sponsorhuset samlat över 600 kända nätbutiker. Varje köp från dessa ger riktiga pengar tillbaka som du och FÖR får dela på. Inget blir dyrare för dig som handlar.

Exempel på butiker: Hotels.com, Bokus, Lets Deal, CDON, Ellos, Granngården, Booking.com, Byggmax, Lyko, InkClub, LensWay, Mr Jet och Horze.

”Gör köp du ändå tänkt att göra – så tjänar både du och Föreningen Östryttarna pengar!”

Så kommer du igång med Sponsorhuset:

• Börja med att bli gratis medlem.
  • Glöm inte att ladda ner Sponsorhuset-appen. Lägg till dina favoritbutiker och gå alltid till butiken via appen
    AppStore
    Google Play
  • Har du Chrome, Safari eller Firefox som webbläsare? Då kan du enkelt aktivera Sponsorhusets tilläggsprogram Handla Smart. Har man aktiverat Handla Smart så blir man automatiskt påmind varje gång man besöker en butik som kan ge pengar via Sponsorhuset. Klicka här.
  • Här kan du också se en film hur man gör ett köp genom Sponsorhuset

Tack för ditt stöd och glöm inte att tipsa dina vänner!